25 februar 2011

Tilføjelse til referat fra Evans 3´ i forbindels​e med sejren på 5-3 over Haderslev 2

Jeg så i skakklubben i aftes, hvordan Zijad Campara på flotteste vis afsluttede sit parti i søndags på 1. bræt. Det er/var, som Jens Vedel udtrykte det, ofringer og afslutning i verdensklasse!
Zijad - dette parti må og skal du vise frem for klubbens medlemmer på det store bræt i klubben - vil du love mig det.

Nu står vi så søndag den 6. marts med rigtige store chancer for at vinde Mesterklasse 1 og rykke op i 2. division, for så vidt Evans 2 kan undgå nedrykning til Mesterklasse 1.

Vi spillere på Evans 3 forventer, at hvis vi får afbud fra en spiller eller to til vores alt afgørende oprykningskamp imod Springeren 2, at vi så bliver tildelt nogle af de reserver, som Evans 2 indtil nu har fået. Vi vil ikke afgive spillere til Evans 2, da deres chancer for forbliven er minimale.

Det hold, som har størst chance for succes og oprykning, nemlig Evans 3, skal stille op i stærkeste opstilling.

Jeg ved og tror at de fleste i klubben er enige med mit hold og jeg i denne disposition.

På forhånd TAK!


Holdleder for Evans 3
Max E. Hansen

På holdets og egne vegne.